07 april 2010

umgås med folk ! :)



Heeej :)
jag ska idag åka in till stan med 13.20 bussen :) åka till resecentrum och ta bussen till Svärtinge! Hoppas jag hittar :o ! ska gå av vid ica där säger elli aså jag har varit i affären men jag vet ju inte när jag ska trycka på stopp xd aja Nean är ju med så vi kan ju skratta tillsammans om vi åker förbi ;d Elli kommer troligen garva sönder men det gör hon ganska ofta ;) efter jag har varit hos Elli ska jag troligen gå till mormor och morfar :) det är inte så långt, får se om Elli är snäll och följer med en bit :D
sen kommer jag stanna hos mormor och morfar till fredag kväll :] för vi ska fira både mig och morfar då så då kan jag lika gärna stanna ett tag hos dom :) det är bara mysigt.
jag ska kolla lite sommarjobb också! för det jobbet skolan skulle fixa verkar ju inte gå så bra... and i need the $ !!!!!
aa det var väll allt jag tänkte säga :'D

PUSS !!
plus jag fyller år om 5 dagar !! :D:D:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar