15 april 2010

lägenheten !



Jag ligger just nu i moas säng/soffa :D mysigt är ordet!
men jag längtar tills felicia kommer "hem" det är segt att vara här själv. jag har till och med diskat :o
felicia är så slarvig ;) höhö ! men jag är hennes slav so i do everything for her ;)

skolan var nice :D har gått ass snabbt !
men när vi hade data fick jag damp ! :D
vi hade data prov för ett tag sen. och nu skulle han och jag prata om det. men det är ju bara att jag har varit sjuk ganska ofta så jag har missat mycket.. och det gör ju att jag inte kan precis allt.
så jag sa det till honom att dom två felen jag hade var för jag hade varit sjuk och jag inte förstod hur jag skulle göra. samt att jag hade gjort uppgiften dom gjorde den lektionen. (han lägger upp dom i edu'n)
men hans svar var att det var mitt fel att jag hade missat och om jag inte förstod skulle jag fråga någon i min klass.
men de är ju lite svårt att fråga om en data uppgift när man inte har tillgång till en dator! och sedan är det ju ganska viktigt att få vara med på genomgången, det är ju lite svårt att fatta en uppgift när man inte ens har en aning om vad man ska göra !
USCH på Carl, den mest sjuka person någonsin ! och så är han pervers!!
han tittar seriöst hela tiden på våra bröst :o jag tror att han tittade en gång i mina ögon idag !

men aa har typ pluggat sen jag kom hem! tror jag kan det nu...

PUSS !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar