06 april 2010

Bara 6dagar kvar (aa)



Helloj! :)
är så jä**a trött --' men så gåre när man har varit uppe i snart 26 timmar ... Yes you heard right ! haha jag förstår det inte heller men det är iallafall så det är xd Det var felicias och min idé xd det brukar förklara mycket ;) men roligt vare ;]
vi såg på skräckfilm i 5h !! :o f***n vad seg den var på att ladda. och så är ju felicia och jag som vi är så vi var verkligen tvungna att se klart den xd men den var sjuk men ändå bra på något sätt. man ville liksom veta hela tiden hur den skulle sluta.. aja ni fattar :)

helgen i skogen var mycket trevlig :) jätte fint väder och trevligt sällskap :) mamsen blev mega nöjd med sin present så det var ju bra :) Dogge var så otroligt sööt! me want! (aa)

idag som ni förstår kommer jag inte göra så mycket ska typ se film och bara slöa så jag skriver troligen mer senare :D

PUSS !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar