14 april 2010

Blogspot nicht in my heart.



VI har nu en kris ! alltså blogspot och jag.! inget blir som jag vill med skiten, tex jag skriver ett inlägg lägger upp det och sedan när jag ska kolla så är det inte uppe :o och när jag skrev förut med min FINA svengelska så) stod det error :o MOBBNING är vad det är ! usch på skiten , vet inte vad jag ska göra.

men nu ska jag prata om andra saker :) typ hur min vecka har sett ut :D

Måndag, jag fyllde år :) det var skit nice :) kom lite folk på kvällen :D men det var en vanlig skoldag innan de. SEGT var ordet. Började med att ha möte i aulan, kommer inte ens ihåg vad det handlade om ! :s BRA MALIN BRA !
efter det var det engelska, hade förhör men hjälp av boken :o varför ska man läsa om man sedan får använda boken :s ? don't get it! men men det var ju skönt, man får ju alla rätt.
slutade halv 12 :) det är sköönt !
åkte ner till rese men Elli och Nea :D det blev en glass :p
sedan hem och fixa :D
Tisdag, skolan var seg men den gick fort. började med matte... KUL? sedan svenska vi skriv hela lektionen och sedan engelska.. älskar tisdagar ! NOT !
sedan blev det staden med Felicia :D Love that girl :)
vi åt en glass ;) jag tog banan :) den var helt otrolig !
hem och plugga blev det sedan !
Idag :) skola och har jag sagt att den är seg ?
hade tråkiga ämnen :p men ett plus var att vi fick sluta tidigare :o soft!
så jag och elli drog till stan och åt glass xd aså jag har en sjukdom !!!!
jag tog typ cocos eller något xd inte lika god som banan!
mamma kom och mötte oss i stan :) sedan bar det av till tandläkaren :o SCARY i know !
men han sa att mina tänder var jätte fina :) och att jag har alla tänder som man kan få xd
mamma och jag åkte o handlade efter det . Så nu har jag mat att äta när jag bor i stan :D
åkte och lämnade grejerna hos Felicia :D för imorgon gäller de :D:D:D LIKE IT :DD

men nu ska jag nog sova ! det är ju trots en dag imorgon oxå :D

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar