16 april 2010

frökenlonly ;)



Haha frökenlonly är det jag r ;) hehe nee då !
denna skoldag var short ! but i like it :d började halv nio och slutade halv elva :D det är fasen lyckat :)
jag avslutade dagen men prov, men jag tror seriöst det gick skit bra :D aså jag kunde inte den första frågan och då känner man paniken stiga men resten gick gr8 :D
sen gick jag på stan med elli :D she makes me happy :D
hon skulle träffa Alicja och jaa det är så hennes namn stavas :)
så då gick jag till lägenheten ;) Jag kom ihåg att det var en ny portkod :D jäkligt nöjd med mig själv :D
sedan ringer Anna och frågar om jag är i stan och självklart är jag de ;) höhö så jag fikade med henne och pratade om hennes höst planer ! hon får inte flytta ifrån mig :'(
men nu är jag då tillbaka i lägenheten ;D
har diskat.. aså det är roligt xD eller nooot !
nu väntas det på Felicia :D
puss !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar