10 april 2010

Fly away !



Dom senaste dagarna har varit helt crazy! jag känner att inte ens mitt eget huvud följer med xd men jag mår toppen så jag låter allt bara hända :) plus att det bara har varit roliga saker som händer :D och nu har jag seriöst bara 35h kvar som 16 :p höhö nödvändig fakta ! ja det är de :D
aa men vad ska jag skriva om dagarna som har varit ?
Onsdag var så underbar så det är sjukt :D klockan 13.20 bussen tog jag och Linnea in till resecentrum, sedan väntade vi typ en kvart så blev det att ta 412 till Svärtinge :D haha vi gick av på rätt ställe oxå ;) STOLT ! så stod Elli och väntade på oss :) blir så glad av tjejen :D gick och handlade lite och sedan blev det 2.5km i BARA uppförsbacke :o sjukligt jobbigt vare ! men vi kämpade tillsammans xd höhö
sedan blev det mycket prat, mycket ätande ;), mycket kortspel samt Buzz ! nu ska jag berätta en sak som alla kommer bli chockade över :o Jag VANN ! :o fatta ! båda gångerna oxå :p
haha jag är också chockad så det är lugnt :)
kom hem till mormor och morfar typ halv tolv ?? gick in och sa godnatt sedan blev det sängen ganska snabbt :)
Torsdag vaknade typ kvart i tio gick in till mormor och morfar tio :) blev att äta en knäcke och sedan blev det citycross+jula+maxi ;) vi åt kina mat xd vi är nyttiga tillsammans!
vilket hej jag fick av dig.
sedan hem och gick ut och gick med mormor, gick till kiosken och postade ett brev. var ute och gick nästan 2h skit skönt ;) mycket snacka ! puss på min mormor för hon är verkligen den bästa ! Y
Aa det var väll i stort sätt hela torsdagen :) såg värsta snyggingen oxå :o måste vara oftare hos mormor och morfar ;) hahah !
fredag, vaknade runt tio igen ;) in äta frukost och sedan ut och gå :D love!
sedan blev det att städa lite och sen kom folk hela dagen xd
btw morfars bror skrämmer mig :o jag gömde mig på toan till och med :o fråga felicia !!!
på kvällen kom min familj och resten av den nära släkten :) fick presenter :D very nice !
Felicia btw jag ska nog köpa en till väska ;) det behöver väll jag ;) ???
sedan har vi idag då :D såg film med mamma Dumpa honom ! Den var faktiskt bra :)
sedan bar det av till Ange :D fick hans mammas underbara jordgubbstårta YYYYYYYYYYY

aa men nu ska jag vara lite social på msn ;) och sedan någongång blir det sängen xd

2 kommentarer:

  1. hahaha. nästa gång du ser honom - SPRING!!
    haha ;).

    oh men gud.
    har bara 26 ord och ett frågetecken att säga:
    jag undrar bara varför & vilken?

    :)))))) långt inlägg gumman :D

    SvaraRadera
  2. hahah aa kommer fan göra det :o

    jag fattar inte vad du menar ???xd trögheten är på topp sista dagen som 16 ;D

    hahah jag vet !!!! men det blev så :) har ju inte kunnat skriva något på ett tag xd måste ju skriva av mig ;D

    SvaraRadera