11 april 2010

11h 42min !



lev ditt eget liv för du ska dö din egen död!

Precis så långt är det kvar tills jag blir 17 !!! :) så det här kommer troligen bli mitt sista inlägg som 16 ;D kommer troligen inte bli någon skillnad man aja ;) ett år närmare 18 !! I like it :D

Jag och pappa skulle bli firad idag men mamma mådde inte bra så det blev icke så .. men imorgon gäller de :D
iallafall så har dagen varit lugn :) läst den där skit boken till engelskan :s fattar inget men jag kämpar på :P
Sen tog jag och Felicia en cykeltur ;) hahah we need to work on that ! :p men vi börjar ju i tid så det fixar vi :)
aa nu ska jag sova är så trött :d inga benmuskler här inte xd
kommer bli väckt halv sex imorgon :s TIDIGT ! pappa kommer troligen sjunga så vackert som han brukar xd men det är en tradition :P

PUSS och GODNATT! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar